De vernieuwde Flespakket backoffice
De afgelopen periode hebben we hard gewerkt om de backoffice voor je te optimaliseren en nog gebruiksvriendelijker te maken. Zo hebben we een aantal aanpassingen gedaan, waar je vanaf nu gebruik van kunt maken! In de werkwijzen van de verschillende onderdelen in de backoffice zijn weinig veranderingen doorgevoerd. Al je accountinformatie en instellingen blijven dan ook gewoon behouden!
Deze onderdelen zijn veranderd:
- De plek waar je je instellingen kunt aanpassen, kunt uitloggen en zendingen t.o.v. je staffel kunt bekijken is veranderd.
- De tarievenpagina is opnieuw ingericht. Het opzoeken van een specifieke prijs is nu een stuk duidelijker.
- Het proces van het aanmaken van een nieuwe zending is verbeterd en nu nog eenvoudiger.
- Het aanmaken van retourzendingen is vergemakkelijkt en mede hierdoor duidelijker.
- Het inplannen en annuleren van de Haalservice heeft een nieuw en overzichtelijker design.
- De integratiepagina heeft een nieuw design.
- Relevante links naar meer informatie zijn voortaan weergegeven in de footer.
- Beheer je meerdere shops? Dan zijn de volgende onderdelen verbeterd:
- De weergave van (openstaande) facturen.
- Het uploaden van meerdere zendingen of adressen.